Prima pagină > Profesionişti în marketing > The Consultants > Realizările şi preocupările viitoare

Realizările şi preocupările viitoare

Realizări
CEM
Customer Experience Management a devenit in ultimii ani domeniul recunoscut in intreaga lume ca cel mai important pentru a atinge succesul in business, in toate industriile. Desi definit de peste 10 ani in USA si extins cu un success extraordinar la scara larga in economia americana, a fost adoptat destul de putin de catre companiile europene; intre companiile "early adopters" in Europa de Vest se numara Ikea, Louis Vuitton, Mercedes, Danone, RBS Bank, SAP, Orange. Succesul acestor companii "pioniere" pentru domeniu in Europa de Vest a trezit interesul altor sute de companii din care azi pasesc spre intelegerea "valului" Customer Experience, incercand sa adopte conceptul si sa-si creeze un puternic avantaj concurential. Europa de Est a inceput "sa citeasca" despre acest domeniu.

Preocupări viitoare
Evaluarea implicarii angajatilor Cat si cum poate livra echipa ta? Cum poate produce mai mult si mai bine? Angajatii implicati emotional in activitate genereaza cea mai mare parte a profitului companiei si intreaga loialitate in randul clientilor. Pe baza unei metode de succes international, consultantii POWERLINK investigheaza un grup tinta de angajati identificat de Dvs. Rezultatul este: •o radiografie a nivelului de implicare al grupului respectiv •o harta a cauzelor ce au determinat nivelul de implicare •o prognoza asupra potentialului acestuia de a performa la nivelul asteptarilor Se ofera solutii practice pentru cresterea nivelului de implicare, specifice pentru fiecare caz.


© ITC - Institutul pentru Tehnica de Calcul S.A.