Prima pagină > Universităţi > Universitatea din Bacau > Programe educaţionale > Programe de masterat

Programe de masterat

Master de aprofundare


Master complementar


Regulament masterat
Obiective: dezvoltarea şi consolidarea cunoştinţelor şi abilităţilor în domeniul marketingului şi al comunicării de marketing, dobândite de candidaţi în cadrul studiilor de licenţă, în vederea realizării de afaceri de succes în viitor, a diversificării gamei de produse şi servicii, a identificării de noi oportunităţi pe piaţă, precum şi a nevoilor consumatorilor şi dezvoltarea de strategii corespunzătoare. Absolvenţii vor avea la final capacitatea de a proiecta, organiza şi desfăşura cercetări de marketing, capacitatea de a coordona culegere şi prelucrarea informaţii de piaţă, precum şi de a le analiza, în vederea fundamentării strategiilor de marketing şi de comunicare; capacitatea de a ajusta politica de marketing şi de comunicare a organizaţiei în funcţie de mutaţiile care au loc pe piaţă; capacitatea de a integra diferitele instrumente de comunicare de marketing pentru a îndeplini obiectivele de marketing şi comunicare în raport cu audienţa vizată; capacitatea de a negocia contracte cu furnizorii de servicii de marketing, comunicare şi publicitate (firme de consultanţă, companii de cercetare de marketing, agenţii de comunicare şi de publicitate, media, tipărituri, creaţie şi producţie publicitară).

Activitati


Alte informatii
Durata studiilor: 4 semestre (2 ani). Forma de învăţământ: Învăţământ de ZI Diploma obţinută după absolvire: Diplomă MASTER, domeniul Marketing, specializarea Marketing şi comunicare în afaceri. Stadiul acreditării: Acreditat, calificativ "Încredere" Condiţii de înscriere: absolvenţi de studii universitare din domeniul fundamental „Ştiinţe Economice” (de 3 ani – ciclul Bologna, sau de 4 - 5 ani). Director program: prof.univ.dr. Gheorghe EPURAN
21-12-2011


© ITC - Institutul pentru Tehnica de Calcul S.A.