Prima pagină > Universităţi > Universitatea Alexandru Ioan Cuza > Programe educaţionale > Programe de masterat

Programe de masterat

Master de aprofundare


Master complementar
Marketing si Comunicare in Afaceri

Regulament masterat


Activitati
Anul I Disciplina (cod) Semestru Ore saptamanale (C|S|L) Forma verificare (E/C/P) Nr. credite C-Curs, S-Seminar, L-laborator, E-Examen, C-Colocviu, P-Proiect Publicitate I 2 - 1 E 6 Strategii de produs I 2 - 1 E 6 Semiotică I 2 - 1 E 6 > Tehnici de negociere I 2 - 1 E 6 O disciplina din pachetul MCA1 I 1 - 2 P 6 Pachet MCA1 Limba germană I pentru afaceri Limba engleză I pentru afaceri - - - - P - Relaţii publice II 2 - 1 E 6 Strategii de preţ II 2 - 0 E 6 Comunicare organizaţională II 2 - 1 E 6 O disciplina din pachetul MCA2 II 2 - 2 P 6 Pachet MCA2 Baze de date în marketing Web design - - - - P - O disciplina din pachetul MCA3 II 1 - 2 P 6 Pachet MCA3 Limba germană II pentru afaceri Limba engleză II pentru afaceri - - - - P - Disciplina facultativă II 1 1 - - - Anul II Disciplina (cod) Semestru Ore saptamanale (C|S|L) Forma verificare (E/C/P) Nr. credite C-Curs, S-Seminar, L-laborator, E-Examen, C-Colocviu, P-Proiect Distribuţie I 2 - 1 E 6 O disciplina din pachetul MCA4 I 2 - 1 E 6 Pachet MCA4 Managementul resurselor umane Managementul proiectelor I - - - - > Managementul vânzărilor I 2 - 1 E 6 O disciplina din pachetul MCA5 I 2 - 1 E 6 Pachet MCA5 Producţie video de marketing Comportament organizaţional I - - - - - O disciplina din pachetul MCA6 I 1 - 1 E 6 Pachet MCA6 Limba germană III pentru afaceri Limba engleză III pentru afaceri I - - - - - Seminar avansat de marketing şi comunicare în afaceri II - - 4 C 8 O disciplina din pachetul MCA7 II 2 - 1 E/P 6 Pachet MCA7 Drept comercial european Analiză economico-financiară II - - - P - O disciplina din pachetul MCA8 II 2 - 1 E 6 Pachet MCA8 Comunicare interculturală Inteligenţă economică II - - - - - O disciplina din pachetul MCA9 II - - 5 C 10 Pachet MCA9 Practica Proiect de cercetare II - - - - - Disertaţie II - - - - 5 Disciplina facultativă Academic Writing I 1 1 - - -

Alte informatii
Programul de master Marketing şi Comunicare în Afaceri se adresează: •absolvenţilor cu diplomă în Economie, care au licenţă în domenii de specializare acreditate, •absolvenţilor cu diplomă de licenţă în alte profile decât cel economic, care îşi doresc o formare specializată în Marketing; •absolvenţilor cu diplomă în Economie, care au licenţa în domeniul Marketing; •profesioniştilor din întreprinderi, absolvenţi de facultate, persoane care lucrează deja şi au dobândit experienţă în practică •persoanelor care doresc să continue studiile prin programe doctorale sau alte programe de cercetare.
21-12-2011


© ITC - Institutul pentru Tehnica de Calcul S.A.