Prima pagină > Universităţi > Universitatea din Bacau > Programe educaţionale > Licenta I-III cu prezenta in campus

Licenta I-III cu prezenta in campus

Plan de invatamant


Activitati


Regulamente


Metodologii
dobândirea de către absolvenţi de competenţe generale: capacitatea de a implementa cunoştinţele în domeniul microeconomic; abilităţi în domeniul utilizării calculatorului şi pachetelor software de procesare de date, de gestiune de baze de date, de creaţie publicitară şi Web, în domeniul marketingului; capacitatea de a comunica în scris şi verbal în limbă străină şi de a redacta corespondenţă comercială în limbă străină; capacitatea de a lucra în echipă; abilitatea de a organiza şi gestiona eficace şi eficient proiecte de marketing; capacitatea de a comunica şi colabora cu specialişti din alte domenii funcţionale ale organizaţiei; capacitatea de a corela obiectivele organizaţiei cu cerinţele clienţilor, de a reprezenta interesele clienţilor organizaţiei în relaţiile cu celelalte departamente;capacitatea de a contribui la crearea şi dezvoltarea imaginii organizaţiei pe piaţă, de a acţiona în interesul organizaţiei; capacitatea de a inova şi de a învăţa; capacitatea de a realiza analize cantitative şi calitative, rapoarte, bugete şi previziuni, etc. şi dobândirea de către absolvenţi de competenţe profesionale: capacitatea de a organiza şi desfăşura cercetări de marketing (cu forţe proprii sau în cooperare cu organizaţii specializate), de a culege informaţii de piaţă, de a le prelucra şi analiza, în vederea fundamentării strategiilor de marketing; capacitatea de a segmenta piaţa, de a selecta segmentele adecvate pentru organizaţie şi de a operaţionaliza strategii şi programe de poziţionare a produselor, mărcilor şi organizaţiei; capacitatea de a operaţionaliza programe referitoare la promovarea imaginii de marcă şi a imaginii organizaţiei la nivelul pieţei vizate; capacitatea de a implementa campanii de comunicare de marketing; capacitatea de a aplica strategii şi tactici referitoare la canalele de marketing necesare şi specifice produselor şi serviciilor oferite de organizaţie; capacitatea de a dezvolta (cu forţe proprii sau în cooperare cu organizaţii specializate) şi de a utiliza baze de date şi de cunoştinţe referitoare la clienţi, concurenţi, furnizori, produse şi pieţe în vederea fundamentării celor mai adecvate decizii de mix de marketing; capacitatea de a propune soluţii adecvate (constituite din produse şi servicii) în raport cu cerinţele clienţilor.

Alte informatii
Specializarea „Marketing” se înscrie în misiunea generală, didactică şi de cercetare ştiinţifică, asumată de Universitatea "Vasile Alecsandri" din Bacău. Misiunea specializării este: de a oferi educaţie de înaltă calitate, în scopul dezvoltării capacităţii intelectuale şi a cunoştinţelor de specialitate şi a formării competenţelor în domeniul marketing; de a dezvolta cercetarea ştiinţifică de înalt nivel.
21-12-2011


© ITC - Institutul pentru Tehnica de Calcul S.A.