Prima pagină > Universităţi > Universitatea Alexandru Ioan Cuza > Programe educaţionale > Licenta I-III cu prezenta in campus

Licenta I-III cu prezenta in campus

Plan de invatamant
Anul I Disciplina (cod) Semestru Ore saptamanale (C|S|L) Forma verificare (E/C/P) Nr. credite C-Curs, S-Seminar, L-laborator, E-Examen, C-Colocviu, P-Proiect Microeconomie I 2 2 - E 5 Bazele contabilitatii I 2 2 - E 5 Matematici aplicate în economie I 2 2 - E 5 Drept economic I 2 0 - E 5 Limba engleza/ franceza/ germana pentru afaceri I 1 1 - C 5 Tehnologii informationale pentru afaceri I 2 2 - E 5 Bazele statisticii II 2 2 - E 5 Macroeconomie II 2 2 - E 5 Instrumente software pentru afaceri II 2 - 2 E 5 Contabilitate financiara II 2 2 - E 5 Limba engleza/ franceza/ germana pentru afaceri II 1 1 - C 5 Practica de specialitate II - - - C 5 Anul II Disciplina (cod) Semestru Ore saptamanale (C|S|L) Forma verificare (E/C/P) Nr. credite C-Curs, S-Seminar, L-laborator, E-Examen, C-Colocviu, P-Proiect Finante I 2 2 - E 5 Econometrie I 2 2 - E 5 Management I 2 2 - E 5 Comunicare și negociere în afaceri I 2 2 - E 5 Merchandising I 2 2 - E 5 Limba engleza/ franceza/ germana pentru afaceri I 1 1 - C 5 Marketing II 2 2 - E 5 Moneda si credit II 2 2 - E 5 Tehnici promoționale II 2 2 - E 5 Comportamentul consumatorului II 2 2 - E 5 Limba engleza/ franceza/ germana pentru afaceri II 1 1 - C 5 Practica de specialitate II - - 2 C 5 Anul III Disciplina (cod) Semestru Ore saptamanale (C|S|L) Forma verificare (E/C/P) Nr. credite C-Curs, S-Seminar, L-laborator, E-Examen, C-Colocviu, P-Proiect Proiectare grafică publicitară I 2 2 - E 5 Cercetări de marketing I 2 2 - E 5 Tehnici de vânzări I 2 1 - E 5 Marketing direct I 2 1 - E 5 Achiziții I 2 1 - E 5 Limba străină I 1 2 - E 5 Marketing internațional II 2 1 - E 5 Logistica de aprovizionare-desfacere II 2 2 - E 5 E-Marketing II 2 2 - E 5 Tehnici de comerț exterior II 2 1 - E 5 Limba străină II 1 2 - E 5 Management financiar II 2 1 - E 5 Licenta II - - - - 5

Activitati


Regulamente


Metodologii


Alte informatii
Specializarea Marketing are ca obiective generale: 1.Adaptarea sistemului de învăţământ superior românesc la sistemele de învăţământ şi cercetare ale ţărilor Uniunii Europene; 2.Facilitarea accesului absolvenţilor pe piaţa muncii din România şi Europa prin asigurarea unei pregătiri adecvate într-un domeniu strict definit şi de larg interes; 3.Stimularea activităţii de cercetare în învăţământul superior economic românesc, atragerea tinerilor în programe de cercetare care să le deschidă noi direcţii de acţiune şi să contribuie la creşterea calităţii învăţământului superior românesc; 4.Formarea unor specialişti cu pregătire multidisciplinară, prin combinarea elementelor de administrarea afacerilor cu cele ale tehnologiei informaţionale; 5.Adaptarea ofertei educaţionale la realităţile societăţii actuale în contextul evoluţiei mediului de afaceri românesc şi european.
21-12-2011


© ITC - Institutul pentru Tehnica de Calcul S.A.